Daca aveti un minut

Cum poti convinge clientul…

5 responses to “Daca aveti un minut

  • Gina

    excelent…asta marketing…nu ce-nveti din carti…trebuie sa stii sa te pliezi dupa profilul clientului…:)

  • Andrei Militaru

    clientul nostru, stapanul nostru 🙂 . pana la urma, trebuie sa te si dai la el ca sa inteleaga mentalitatea unui promoter

  • Gina

    da-mi voie sa nu fiu de acord cu „clientul nostru, stapanul nostru”

  • Andrei Militaru

    e totusi o vorba… dar, de ce nu esti de acord?

  • Gina

    asa este…e o vorba…dar mie nu-mi suna prea bine…asa cum eu imi respect clientii indiferent de profilul lor pshihologic sau de alta natura, la randul meu astept acelasi lucru din partea lor…cand spui „clientul nostru, stapanul nostru” e ca si cum ai lasa capul in jos atunci cand clientului i se pare ca ceva nu-i in regula…trebuie sa-l faci sa inteleaga care-ti sunt argumentele si sa nu te lasi intimidat…nu stiu daca-i cea mai buna viziune, dar eu asa simt…

Lasă un răspuns

