S-a incheiat DigiPhoto 2007

Felicitari finalistilor, care sunt de altfel si castigatori, ramane de stabilit doar ordinea in clasamentul fiecarei categorii. Am participat si eu cu zece imagini la concurs si tin sa multumesc celor care m-au votat. A fost un concurs interesant, o experienta noua de a te familiariza cu fotografia digitala si organizarea lui chiar merita o bila alba. Maine va avea loc la Iasi premierea castigatorilor, dar si un WorkShop propus de organizatori. Mai multe detalii aveti aici. Doua dintre imaginile pe care le-am avut si eu inscrise in concurs le gasiti pe celalalt blog al meu.

6 responses to “S-a incheiat DigiPhoto 2007

  • Andrei C

    Frumoasa manifestare. Iti doresc sa fi cat mai sus si daca se poate chiar pe podium. Felicitari pentru foto.

  • Gina

    Intradevar, felicitari finalistilor…si organizatorilor…ai dreptate Andrei, a fost o experienta pentru toti…eu, ca si incepatoare in arta fotografica, am avut ce invata…mi-a intrat microbul in sange si, cu siguranta, o sa continui…am observat ca au existat si reactii negative…ca in orice competitie, nu poti multumi pe toata lumea…mereu vor exista si carcotasi…important este sa participi si sa stii sa pierzi…de fapt, „sa pierzi” e cam dur spus…ai numai de castigat daca vezi partea pozitiva a lucrurilor…sa speram ca acest concurs va avea continuitate…nu de alta, da la anul vreau sa fiu printre finalisti… 🙂

  • Andrei Militaru

    @andrei craitoiu
    mersi mult. am incercat si eu 🙂 acum continui pe blogfoto pana ala editia de anul viitor, si dupa aia tot asa.

    @gina
    ai participat? ce user ai avut? ca sa vad si eu fotografiile 🙂

  • Gina

    andrei m
    mai, eu ti l-as da, da nu asa, ca ma vede toata lumea si o sa ma fac de rusine…nu de alta, da n-o sa-mi dea nimeni nici o sansa pentru la anu… 🙂

  • Andrei Militaru

    pe mail daca se poate. fcarges13@yahoo.com e adresa mea.

  • Voteaza acest post pe wins.ro

    S-a incheiat DigiPhoto 2007

    Felicitari finalistilor, care sunt de altfel si castigatori, ramane de stabilit doar ordinea in clasamentul fiecarei categorii.

Lasă un răspuns

