Un pronostic?

Eu zic asa : Slovenia-Romania 1-5
Nationala se afla intr-un moment foarte bun si daca baietii vor simti asta, un rezultat fulger poate sa rasara de la Cejle. Daca nu cumva rasare de la Ljubliana, de la concertul Iron Maiden 😀

4 responses to “Un pronostic?

  • diana

    2-1 sau 1-2 🙂 meci decis in ultimele 10 minute.

  • Andrei C

    Invingem destul de greu.Un singur gol marcat in minutul 62 de catre Mutu.Daca va fii asa va rog sa-mi trimiteti prin prioripost cate o sticla de suc sau de suc de rosii caci alcool nu consum.

  • Andrei Militaru

    @diana eu merg pe diferenta mare de scor si clar in favoarea noastra
    @andrei c eu as fi vrut sa joc la pariuri 10 lei de un scor de 1-5, dar am renuntat demult la practicile astea.. 🙂

  • Andrei Militaru

    cam greu sa mai scot pronosticul acum la pauza. ma multumesc daca invingem si cu 1-0. HAI ROMANIA!

Lasă un răspuns

