De ce am revenit?

Nu am fost ocupat sau „extrem de ocupat”(ca sa parafrazez pe cineva). Nu am fost in criza de subiecte si nici nu m-am lovit la cap incat sa uit ca am si blogul asta. Nu am fost plecat, dar nici pe acasa nu am stat. Nu mi-au taiat internetul pentru ca nu au avut motiv sa o faca (Blogfoto merge de exemplu). Si nici nu am dormit pe pres in fata usii.
La mine pur si simplu nu prea functioneaza inspiratia de tip copy-paste, cum se vede pe la multi (Oare nu o fi facut Cristian Manafu si o statistica sa vada ca peste 85% din bloguri nu au continut original?). Poate exagerez putin, dar roiesc aproape lejer in jurul adevarului.

Hai sa ma uit si eu de curiozitate sa vad ce mai e nou, ca am fost plecat putin in lumea fanteziilor cu fotografiile mele(Blogfoto). Bloggeri.ro? Cica e un concurs cu premii pentru bloggeri. Nu am nimic impotriva lui, e o idee chiar buna si merita aprecierea tuturor(mai putin a unor sobolani blogosferici la minte). Bloggeri.ro e o initiativa pe care o salut, dar din pacate sufar putin si la capitolul inspiratie traditionala. Prin urmare, nu pot participa. A inceput si Roblegoofestu`, fara ro sau com, ci cu org, insa am asteptat doua anotimpuri bune pan` sa inceapa.
Una peste alta si „unul peste cealalta”, m-am apucat de scris „Jurnalul victimei perfecte”, o povestioara usor molcoma, al carei inceput il puteti citi intr-un post viitor. N-am eu domne` inspiratie, dar nici copy-paste( Doamne fereste!). Scuza-mi Doamne Youtubul ce apare aci` pe blog!

PS: Am fost si la concert la Scorpions intre timp( puneam un filmulet facut destul de bine, dar mi-am formatat cardul din greseala. Berea asta…). Tot la concert m-am familiarizat si cu noul concept de „civilizatie” en-gros si en-detail. Ce e prea mult strica. Halal organizare(pardon, am gresit. Nu halal, varza organizare).

Si tot n-am zis de ce am revenit.

Aaa, si inca o chestiune. Argesul, echipa mea de suflet(prietenii stiu de ce) bate tot prin Liga a II-a. Trece ca Ferrari-ul pe acolo(scuzati expresia). Daca ridicam putin privirea, vedem Liga 1.

2 responses to “De ce am revenit?

Lasă un răspuns

