Canicula,ăla şmecher

Mi-am adus aminte ieri ca afară e caniculă. Dar nu aşa, ci suta de grade. M-a bufnit râsul când mi-am amintit de Claudiu Răducanu, care întrebat fiind acum şase-şapte ani ce părere are despre caniculă, s-au umflat muşchii pe el şi s-a întrebat „Cine-i bă canicula ăsta?”. Desigur, canicula făcea multe victime in acea perioada. Era dat şi prin Interpol, fiind văzut şi prin ţările occidentale la treabă.

Grăbindu-ne toţi să-l judecăm pe Claudiu, nu ne-am dat seama că îşi etala spiritul civic, specific oricărui cetăţean model. Dacă oricare dintre noi am fi fost întrebaţi despre un criminal(în orice caz, nu despre caniculă), am fi afirmat că dorim prinderea cu orice preţ a infractorului în cauză.

Şi subiectul zilei fiind eterna caniculă, citesc peste tot sfaturi de protejare împotriva ei, că na, e la modă să dai sfaturi în perioada asta. Nu contează că ele se repetă. Nu e bine să ieşi afară la orele amiezii decât obligat de împrejurări. Da, bine. Şi când vezi că 70% din cei care au nevoie de ajutorul ambulanţelor la orele respective sunt pensionari care pur şi simplu se plimbă, îţi pui mâinile în cap. Cu cât le e mai mică pensia, cu atât sunt mai tâmpiţi.

Mai zic medicii ăştia să nu consumăm alcooale în perioada asta. Scârţ, eu n-aş refuza 5-6 beri niciodată. Indiferent că sunt +40 de grade sau -10.


2 responses to “Canicula,ăla şmecher

Lasă un răspuns

