Nu-mi plac

Nu mai reiau „Spitalul de nebuni”, pentru că aş părea penibil. Pur şi simplu nu-mi plac unii oameni. Poate şi eu sunt displăcut de alţii şi tocmai de-aia. Dar oamenii ăştia sunt de-a dreptul lepre. Daţi dracu. Ca să fie mai uşor de argumentat, o să structurez puţin articolul, în funcţie de categoriile sociale pomenite undeva mai sus.

1. Nu-mi plac oamenii care se înghesuie pe drumul spre mare în fiecare weekend ca dobitocii. De acolo se formează zeci şi sute de coloane de maşini, se blochează drumul şi gata. Mai grav e că după aceea tot dobitocii se plâng că e vina Guvernului şi a poliţiei şi mai ştiu eu a cui. Dar mă dobitocilor, când toată săptămâna la televizor, radio, internet, ziare poliţia dă comunicate cu rutele ocolitoare spre mare, de ce pizda mătii te duci ca imbecilul tot pe acolo? Şi nu, nu e vina ta. Deloc. Nu e vina ta că nu eşti în stare să te informezi înainte să pleci la drum. Că tu eşti mare si tare. E vina poliţiei da, nu a ta, dobitocule. Sau a Guvernului, că omul la nervi şi la prostie râcâie situaţia până la guvernanţi.

2. Nu-mi plac femeile care se bagă în faţa ta la magazin pentru a se holba pe la vitrine sau cine ştie ce. Şi pe deasupra te mai şi împing şi se uită urât la tine, de parcă aveau rezervare să privească vitrinele cu produse înaintea ta. De parcă ar fi magazinul lor. În fine, de obicei nu le dau prea mare atenţie, însă când mă calcă de-a dreptul pe nervi le spun frumos „Doamnă, fiţi amabilă, sunteţi chioară? Pe mine nu mă vedeţi?” În cele mai multe cazuri leprele se conformează.


4 responses to “Nu-mi plac

Lasă un răspuns

