Cronică Rockin`Transilvania

Până la urmă am divorţat de pat, deci am timp pentru relatarea de la festival. Nu mi-a prea mers cu castraveţii muraţi sau socata. Zeamă de varză am aflat ulterior că nu mai am. Şi deplasarea până la butoi e grea. Am ales totuşi o bere, că vorba aia, e cel mai bun remediu în momentele grele. Lăsând la o parte starea generală, trec la cronica propriu-zisă.

Ca ultimul boschetar, am căutat sâmbătă după-amiază un loc cât mai bun pe o terasă din apropierea stadionului, că bilet din pix. Cald, teroare. A curs bine berea. Cum se schimba poziţia soarelui, am decis frumos să schimbăm terasa. Pe drum însă, după inspecţii amănunţite ale stadionului, m-am întâlnit cu norocul, care mi-e văr de gradul doi câteodată. Am primit o invitaţie. Ce s-o mai lungesc, mană cerească a fost. Înăuntru, Andy Ghost şi Altarul lui se lălăiau niţel pe scenă. Îmi place formaţia, dar de obicei cam dorm pe la concertele lor. S-a mai lăsat seara, au început să apară tot mai mulţi oameni. Au intrat pe scenă Testament. Ce să mai spun, a fost foarte bun concertul, dar din partea lor mă aşteptam şi la mai mult. Era loc de mai bine. Am intrat eu cum am intrat la festival, dar bile negre tot aduc organizatorilor. Vocea mulţimii, dacă merge aşa. Cum naiba să pui patru toalete ecologice pe tot stadionul? Din necesitate, am ales parcul, că la restaurantele sau terasele din jur e nevoie totuşi şi de consumaţie. La toaletele din stadion, în schimb, cozi de zeci de oameni. Pur stil românesc. Marea bilă albă a serii a fost KREATOR. Sincer să fiu, nu prea îi aveam în playlist până ieri. Oricum, m-au impresionat. Până că le-am acceptat şi mesajele dintre melodii. Ştiţi voi care.

A doua zi, ca a doua zi. Normal, aşteptam să văd prima dată Helloween. Dar m-am dus la stadion numai pe la 7-8. Caniculă totuşi, nu glumă. Am ales un grătar până atunci, udat cu bere din plin. Înainte de a mă introduce în cuptor(vorba unui client de birt), am ales un Albacher(Allback, mare talent). Ca să-mi meargă mintea la rece. Din păcate n-am prins prea mult de la Axxis şi chiar mi-e ciudă.  A urmat Doro(Cava d`oro, cum o mai alintam noi) şi ea chiar a făcut show. O citez aici pe Zăfox „arata incredibil de bine la varsta ei, stie sa intretina atmosfera, nu si-a pierdut energia. Converul Breaking the Law ruled”. Da, coverul după Priest s-a resimţit mult. Dar şi cu mult regret. Că n-am ajuns la Bucureşti. Şi cu autostop, cu chetă, cu orice. A urmat Helloween. Are rost să mai scriu? Hai totuşi, din oficiu să scrijelesc ceva. Demenţial. Am terminat. A, am uitat să precizez. Vă amintiţi de vărul meu ăla de gradul doi? Prin urmare, am prins şi un balon marca Helloween, că şutau ăştia ca la fotbal cu ele.

Organizatorii au din partea mea şi bile albe. Dar hai să le zic pe alea negre, că ies mai mult în evidenţă. Toaletele, patru în prima zi, opt în a doua. Acelaşi „sentiment”. Iarăşi, domne, nu laşi omul să intre pe stadion cu pet-uri, de orice fel, ca să nu arunce cumva pe scenă. Şi înăuntru se vindea şi suc şi apă. Dă-o naibii. Desigur, cei care ştiu cum e cu „procentul de vânzare”, mă înţeleg. Am trăit şi eu experienţa. În continuare, dau un citat din Tribuna „un pahar de bere autohtonă şi rece ca gheaţa a costat 3 lei paharul”. Las-o baltă. S-o zicem pe-aia dreaptă : Apă cu culoare, rece ca focul.  Mai bine aduceau Bâlea, că aşa, cu apă în butoi, e ca la pompa de benzină din vârful dealului.

PS 1 : M-am întânit cu Silvana(îmi pare bine), după care au trecut pe lângă mine Miţă şi Zăfox, cam speriaţi când i-am „abordat”🙂 (Sau cel puţin aşa mi s-a părut)

PS 2: Pozele de mai sus sunt făcute cu telefon mobil, că aparatul meu e bolnav.


5 responses to “Cronică Rockin`Transilvania

  • silvana

    si mie mi-a parut bine🙂

    noroc ca m-ai tras tu de maneca ca eu… tot cu ochii dupa rock-eri🙂

    Insanatosire grabnica aparatului tau!

  • zafox

    io n-am fost speriata! Ciudatu de langa mine a inteles tot in gura „vecinu de bloc” in loc de „blog”

  • octavian brezean

    faina literatura🙂 , bafta cu aparatul

  • Mitza

    Auzi la ea ca ciudat… Era galagie fataaaaaa! Plus de asta, cum ai zis si tu, mi-l imaginam altfel (in poza care o ai la gravatar pari mult mai mare, dupa vreo 3-4 ani de sala, vreo 1.90, etc :D)
    PS: mi-a placut berea… adica primele 2 pahare nu au fost excelente, dar dupa ce m-am obisnuit, a fost super. Mancarea nu mi-a placut si ciudata aia de langa mine nu a vrut sa vina cu mine pana la Big Mama sa mananc😐

Lasă un răspuns

