5 zile

5 zile superbe. Asta am trait zilele trecute. Fara internet, fara televizor, fara radio, fara ziare, fara telefon. Doar cu un pick-up. Si inca ce discuri… Ac/Dc Back in black, Supertramp Breakfast in america, Supermax, Dire Straits, Black Sabbath disc concert, Zeppelin concert cu Stairway To Heaven live, tot pe canale de disc prafuite si niste Deep Purple, albumul The House of Blue Light. Ma gandesc sa repet experimentul timp de 3 luni. Si cine stie, as vrea un an intreg… Daca prind dopul sau inelul de 10 mii la Golden Brau nu mai aude nimeni de mine vreo 5 ani.

Aaa, am uitat sa precizez. Am reinceput Jurnal de Bucatarie. Tot timpu` trebe sa-mi atraga cineva atentia sa mai postez si pe acolo…


4 responses to “5 zile

  • brylu

    acu fac si eu bagajele pentru patru zile in retezat. pacat ca e pick-up-ul greu si nu-l pot cara pana sus. ca mi-ai facut pofta cu discografia asta

  • zafox

    Nu-i cinstit ! Eu n-am ajuns atunci in Retezat😐

  • silvana

    super fain… cum iti scriam si pe fotoblog, de-abia astept si eu sa plec… pe la inceputul lui septembrie…🙂

  • mazemania

    pick-up zici?! o ce amintiri! Primul pick-up era unul romanesc vechiiiii si ascultau ai mei la el Angela Similea si altele asemenea. pana am pus eu mana pe el si am luat de la rusi in 1990 discuri cu Led Zeppelin si apoi de la libraria de la blocul Plomba luam discuri cu Frank Zappa, The Animals si tot asa…Erau asa de ieftine si nimeni nu le cumpara. Zicea doamna de acolo ca eram printre putinii cumparatori si ca le avea de multi ani in raft….. OF ce vremuri!

Lasă un răspuns

