Exageraţi bă…

Nu am nimic cu gesepeu cum nu am nimic nici cu prosportu. Le citesc cu plăcere pe amândouă. Observ o chestie comună, deşi asta e valabilă pentru multe cotidiane mai mari sau mai mici. O să mă opresc însă la gsp acum, cu o chestie care m-a enervat.

Pui titlu mare „Nu mă cobor la nivelul lui Gigi Becali” şi în articol e total altu cal, pentru că poate fi interpretabil măcar: „Eu nu mă cobor la nivelul unor declaraţii”. Eu vă înţeleg, cum îl înţeleg si pe badea Gheorghe din piaţă care vrea să-ţi vândă marfa şi care vrea să scoată mai mulţi bani decât badea Ion.

Şi hai să vă spun de ce m-am enervat eu. Să ni-l imaginăm pe badea Gigi, la palat, în izmene şi şlapi, cu laptopul pe masa lui aurită. Şi face badea Gigi un click mic pe gesepeu, şi vede titlu ăla mare. Şi ia el frumos telefonu şi sună toate televiziunele să vină repede la palat. Taman conferinţă de presă. Şi când Gigi dă ordin, e literă de lege să se prezinte toată lumea. Şi cum Gigi citeşte pe gesepeu numai titlurile, iar se apucă de-i face pe unii în toate felurile.

În cazul de faţă, bietul Stăncioiu, care entuziasmat după egalul cu Celsi zice şi el ceva. Dar măcar lasă loc de interpretări, că e băiat deştept. Şi cum Gigi azi se împacă, mâine se ceartă iar cu toată lumea, vă gândiţi la urmări. Cu nebunul nu te pui. Nici măcar la şah, că te doboară cu tot cu scaun. Câteodată, evident.
M-aţi înţeles? Hhhhhhhhhh…Hhhhh..Hhhh…Capu meu sună a plin, ia uite. Al lor sună a gol. Hhhhh Hhhhh……

Aaa, să nu uit. Articol semnat de Gigi Becali. S-a dat liber la mixuri. Hhhhh…Hhhhh…


4 responses to “Exageraţi bă…

Lasă un răspuns

