Ce să votez? (Partea I)

Eram într-o după-amiază senină în staţia de autobuz. Şi vine la mine o fătucă rujată, zâmbăreaţă, cu bujori în obrăjori şi straie portocalii. Şi-mi întinde vreo trei broşurici băşinoase şi vreo două pliante. Portocalii şi ele. Şi o întreb sec „Ce să fac cu ele?”. Dându-mi seama că poate am fost nepoliticos, îi întind şi un „Nu, mulţumesc”, tot sec.

În altă zi, o văd pe aceeaşi fătucă la maimuţărit pliante. Şi nu doar atât. Excepţia o făceau portocalele. Deci nu glumesc. Fătuca şi colegii ei chiar dădeau portocale. Şi mă uitam eu uimit printre stropii de ploaie(ca în ziua aia chiar ploua) cum împărţeau fătucile portocale trecătorilor. Şi mi-am dat seama brusc că oamenii ăştia sunt geniali. După multe portocale mai trebuie şi pliante, că dacă nu, e vai şi amar de curul tău, fie-mi scuzată expresia.


Lasă un răspuns

