Divertismentul la români

Am avut un şoc când mi-am văzut arhiva de draft-uri. Mult prea multe. Printre care am găsit şi unul având titlul cu pricina. Se potriveşte, mai ales după programele tv de sărbători, când bănuiesc că aţi rămas scârbiţi cu toţii.

Mă gândeam acum ceva vreme la emisiunile de divertisment mioritice şi implicit la calitatea lor. Care lasă serios de dorit. Dacă stai să te gândeşti, mai găseşti în grilele programelor româneşti ceva atrăgător când vine vorba de comedie şi divertisment? Ei bine, eu zic că nu.

Să facem o scurtă radiografie. Antena 1 încă ne trânteşte Divertis-ul. Pentru mine nu mai are niciun farmec. Poate acum 4-5 ani încă mai aveau umor şi toate cele. Pro-tv-ul? Mi-e şi jenă să ma gândesc la ei. Prima Tv pune ceva mai multă bază la capitolul ăsta, dar tot degeaba. Mondenii îmi plăceau la început, acum însă au început s-o trimită în bălării. La fel şi a lor Tâmpiţi în nato, care a fost o porcărie de când a apărut. De alte televiziuni nici pomenelă, toţi o apă şi-un pământ.

Dincolo de prezent, am avut şi emisiuni bune. De exemplu Gogomanii, sau Gogomania, cum s-au mai numit, care au ştiut să se oprească la timp şi asta e de apreciat. Tot la capitolul bune, a mai fost Taxi Driver, care nici ei n-au prea exagerat şi s-au oprit, bineînţeles, la timp.

N-am uitat însă de Ştirile de sâmbăta asta, de la TVR Cluj, care în opinia mea au fost cei mai buni. Păcat că Uscat şi Trofin au plecat pe bani mai mulţi şi aşa mai departe, dar era şi normal, era tipic româneşte.


One response to “Divertismentul la români

Lasă un răspuns

